“Oleme suutnud viimastel aastatel turuosa järjepidevalt kasvatada,“ kommenteeris La Ecwadori juht Heily Aavik. “Kasvu taga on meie agentuuri suurepärased, professionaalsed ja pühendunud inimesed. Paljud ettevõtjad kurdavad „lumehelbekeste-põlvkonna-sündroomi“, meie tegime kolm aastat tagasi kardinaalse personalipoliitika muutuse ja täna võin julgelt väita, et seesama „uus-reklaami-põlvkond’’ on väga tubli. Nad on tugeva akadeemilise tausta, avatud silmaringi, positiivse ellusuhtumise ning oluliselt uuendusmeelsema visiooniga noored inimesed.” Aavik lisab, et tänu suurepärasele meeskonnale on La Ecwadoriga sõlminud 2018. aastal koostöölepingud sellised tuntud ettevõtted nagu Circle K Eesti, Aednik24, Rimi Eesti, Finora Capital ja Lions Europa Forum 2019.