• 07.03.19, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuuri La Ecwador agentuuritulu ületas 1 miljoni piiri

Agentuuri La Ecwador 2018. aasta agentuuritulu tegi eelmise aastaga võrreldes 42,65% suuruse hüppe, ületades aasta lõpuks ümmarguse 1 miljoni euro piiri. Agentuuri käive kasvas 2018. aastal ligi 1,9 miljoni euroni, mis on 14,5% rohkem kui aasta varem.
Teele Hein, Mairi Talving, Timo Tõnisson, Maiken Veskimäe, Kert Aavik, Heily Aavik, Taavi Lehari
  • Teele Hein, Mairi Talving, Timo Tõnisson, Maiken Veskimäe, Kert Aavik, Heily Aavik, Taavi Lehari Foto: Jake Farra
“Oleme suutnud viimastel aastatel turuosa järjepidevalt kasvatada,“ kommenteeris La Ecwadori juht Heily Aavik. “Kasvu taga on meie agentuuri suurepärased, professionaalsed ja pühendunud inimesed. Paljud ettevõtjad kurdavad „lumehelbekeste-põlvkonna-sündroomi“, meie tegime kolm aastat tagasi kardinaalse personalipoliitika muutuse ja täna võin julgelt väita, et seesama „uus-reklaami-põlvkond’’ on väga tubli. Nad on tugeva akadeemilise tausta, avatud silmaringi, positiivse ellusuhtumise ning oluliselt uuendusmeelsema visiooniga noored inimesed.” Aavik lisab, et tänu suurepärasele meeskonnale on La Ecwadoriga sõlminud 2018. aastal koostöölepingud sellised tuntud ettevõtted nagu Circle K Eesti, Aednik24, Rimi Eesti, Finora Capital ja Lions Europa Forum 2019.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele