• 06.03.19, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaapani kosmeetikagigant Shiseido peab ennast eelkõige turundusettevõteks

Eesti suurima turunduskonverentsi Password esineja ja Shiseido DX (Digital Experience) asepresident Zaheer Nooruddin ütles intervjuus, et on toimunud transformatsioon, kus nad peavad ennast rohkem turundusettevõtteks.
Jaapani kosmeetikagigant Shiseido peab ennast eelkõige turundusettevõteks
Shiseido on üks kiiremini kasvavaid ettevõtteid maailmas, millist rolli on turundus selles kasvus mänginud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele