Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jaapani kosmeetikagigant Shiseido peab ennast eelkõige turundusettevõteks
Eesti suurima turunduskonverentsi Password esineja ja Shiseido DX (Digital Experience) asepresident Zaheer Nooruddin ütles intervjuus, et on toimunud transformatsioon, kus nad peavad ennast rohkem turundusettevõtteks.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“