• 20.02.19, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud

Hiina brändide kliendikogemus on ülimugav ja "hõõrdevaba" ning inimesed saavad kõik oma asjad aetud WeChati või Alibaba keskkonnas. Samuti ei ole Hiina brändid ainult toote- või teenusepakkujad, vaid partnerid, kes aitavad tarbijaid igapäevaelus. Mida on Eesti turundajatel nende kogemusest õppida?
Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
Mastaabid

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele