• 16.01.19, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma turundajate suurimad väljakutsed aastal 2019

Briti turundusportaal WARC avaldas oma traditsioonilise ülevaate „Turundaja tööriistad 2019” [Marketer’s Toolkit 2019], iga-aastase raporti sel aastal ees ootavatest turunduse prioriteetidest ja väljakutsetest.
Maailma turundajate suurimad väljakutsed aastal 2019
Raport tugineb enam kui 800 turunduse ja reklaamivaldkonna arvamusliidri seas läbi viidud küsitlusele WARCi „Turundaja tööriistad 2019” oluliseimad tähelepanekud:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele