Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maailma turundajate suurimad väljakutsed aastal 2019
Briti turundusportaal WARC avaldas oma traditsioonilise ülevaate „Turundaja tööriistad 2019” [Marketer’s Toolkit 2019], iga-aastase raporti sel aastal ees ootavatest turunduse prioriteetidest ja väljakutsetest.
Raport tugineb enam kui 800 turunduse ja reklaamivaldkonna arvamusliidri seas läbi viidud küsitlusele WARCi „Turundaja tööriistad 2019” oluliseimad tähelepanekud:
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.