Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maailma turundajate suurimad väljakutsed aastal 2019
Briti turundusportaal WARC avaldas oma traditsioonilise ülevaate „Turundaja tööriistad 2019” [Marketer’s Toolkit 2019], iga-aastase raporti sel aastal ees ootavatest turunduse prioriteetidest ja väljakutsetest.
Raport tugineb enam kui 800 turunduse ja reklaamivaldkonna arvamusliidri seas läbi viidud küsitlusele WARCi „Turundaja tööriistad 2019” oluliseimad tähelepanekud:
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.