Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
NASA visuaalstrateeg: muuda tuttav uueks ja uus tuttavaks
Kui varem naelutas Kuul maandumine inimeste pilgud tundideks telerite ette, siis nüüd annab avastusest Marsil märku üks säuts, mis peagi kaob.
USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Robotexil Äripäevale parimast kampaaniast, mis sündis üldse ilma müügimõtteta.
Foto: Egert Kamenik/Robotex
USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Äripäevale, et tänapäeval on väga raske inimeste tähelepanu saada, sest neid üllata enam pea miski. Siiski ei ole see võimatu.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.