• 09.01.19, 10:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

NASA visuaalstrateeg: muuda tuttav uueks ja uus tuttavaks

Kui varem naelutas Kuul maandumine inimeste pilgud tundideks telerite ette, siis nüüd annab avastusest Marsil märku üks säuts, mis peagi kaob.
USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Robotexil Äripäevale parimast kampaaniast, mis sündis üldse ilma müügimõtteta.
  • USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Robotexil Äripäevale parimast kampaaniast, mis sündis üldse ilma müügimõtteta.
  • Foto: Egert Kamenik/Robotex
USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Äripäevale, et tänapäeval on väga raske inimeste tähelepanu saada, sest neid üllata enam pea miski. Siiski ei ole see võimatu.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele