Autor: Kristel Härma • 9. jaanuar 2019

NASA visuaalstrateeg: muuda tuttav uueks ja uus tuttavaks

USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Robotexil Äripäevale parimast kampaaniast, mis sündis üldse ilma müügimõtteta.
Foto: Egert Kamenik/Robotex
Kui varem naelutas Kuul maandumine inimeste pilgud tundideks telerite ette, siis nüüd annab avastusest Marsil märku üks säuts, mis peagi kaob.

USA kosmoseagentuuri NASA visuaalstrateeg David Delgado rääkis Äripäevale, et tänapäeval on väga raske inimeste tähelepanu saada, sest neid üllata enam pea miski. Siiski ei ole see võimatu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700