Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Parima müügisõnumiga reklaamid
Ka sel aastal valis Äripäeva reklaamitoimetus aasta parima müügisõnumi. Ühtlasi on see ka hea võimalus katsetada kolleegide peal, kas ja kuidas mõni reklaam vaatajat kõnetab. Sõelale jäi kolm eriti ilmekat.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.