Best Marketing • 12 detsember 2018

Swedbanki CSR-juht liitus META Advisory´ga

Eesti juhtiva valitsussuhete ja PR-agentuuri META Advisory vanemkonsultandina alustab tööd senine Swedbanki koostöösuhete ja toetustegevuste juht Maarja Karmin.

Foto: Erakogu

„Mulle pakuvad sügavat huvi brändikommunikatsioon ja jätkusuutlikkus – milles seisneb ettevõtte roll ning vastutus ühiskonnas ning kuidas oma sõnumeid lihtsalt, intelligentselt ja mõjusalt esitada. Usun, et nende kahe teema omavaheline kooslus muutub nii ettevõtte kui tarbija jaoks järjest olulisemaks. Mul on hea meel, et saan rakendada oma teadmisi ja kogemusi METAs, mis on kombinatsioon professionaalsusest, inspireerivatest inimestest ning tahtest leida parimaid lahendusi.”

META Advisory partneri Andreas Kaju sõnul on Maarja praktilised kogemused in-house kommunikatsioonist ning ettevõtete ühiskondliku vastutuse planeerimisest ning elluviimisest heaks täienduseks meeskonnale. “Meil oli üle 50 kandidaadi ja olen kindel, et mitmega neist ristivad meie teed tulevikus taas. Head inimesed hoiavad kokku,” avaldas Andreas Kaju ja lisas: “Maarja puhul leidsime partner Ott Lumiga, et lisaks vajalikele oskustele võib temas olla ka oluline x-faktor, mida keegi kirjeldada ei oska, aga mille ära tunned. See on segu intelligentsusest, praktilisest ja abstraktsest mõtlemisest, töövõimest ja kogemustest. Ta on asjade ärategija tüüp – ajal, mil maailm on targutajaid ja imeideid täis, on sellest kõige suurem puudus. Kahtlemata on tänu Maarjale METAl nüüd ka Eesti üks tugevam CSR-valdkonna kompetents. Oleme veendunud, et see on tugevus, mis aitab ka meie klientidel paremaid tulemusi saavutada.”

Lisaks viieaastasele töökogemusele Swedbankis on Maarjal meediamajanduse magistrikraad Erasmuse ülikoolist Rotterdamis ning ta on ligikaudu kaks aastat töötanud Ühendriikide kiirelt kasvava spordibrändi NOBULL juures.

„Minu ülesandeks oli välja töötada analüütiline mudel, mis erinevate parameetrite abil suudaks ennustada, milline on tulevaste kollektsioonide läbimüük ning kuidas on see seotud meie klientide aktiivsusega sotsiaalmeedias. See oli vajalik tööriist nii tootmise kui reklaamieelarve planeerimisel,“ lisas ta.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700