• 12.12.18, 16:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad - kasutage intuitsiooni

Konekesko Eesti turundusjuht Kati Plaamus arutleb selle üle, kuidas maailmas liigub kõik suurel kiirusel ning iga liigutus on mõõdetav, analüüsitav ja planeeritav.
Turundajad - kasutage intuitsiooni
  • Foto: Erakogu
Oluliseks on KPI-d, klikid, avamised, jagamised, kommenteerimised jne. Kõik on arusaadav ja loomulikult vajalik. Kuidagi peab ju tulemuslikkust mõõtma ja tegevusi analüüsima. Kuid selle käigus pärsime vahel loomulikku loovust ja intuitsiooni kasutamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele