• 12.12.18, 16:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad - kasutage intuitsiooni

Konekesko Eesti turundusjuht Kati Plaamus arutleb selle üle, kuidas maailmas liigub kõik suurel kiirusel ning iga liigutus on mõõdetav, analüüsitav ja planeeritav.
Turundajad - kasutage intuitsiooni
  • Foto: Erakogu
Oluliseks on KPI-d, klikid, avamised, jagamised, kommenteerimised jne. Kõik on arusaadav ja loomulikult vajalik. Kuidagi peab ju tulemuslikkust mõõtma ja tegevusi analüüsima. Kuid selle käigus pärsime vahel loomulikku loovust ja intuitsiooni kasutamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele