Konekesko Eesti turundusjuht Kati Plaamus arutleb selle üle, kuidas maailmas liigub kõik suurel kiirusel ning iga liigutus on mõõdetav, analüüsitav ja planeeritav.
Oluliseks on KPI-d, klikid, avamised, jagamised, kommenteerimised jne. Kõik on arusaadav ja loomulikult vajalik. Kuidagi peab ju tulemuslikkust mõõtma ja tegevusi analüüsima. Kuid selle käigus pärsime vahel loomulikku loovust ja intuitsiooni kasutamist.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.