• 07.12.18, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lugu sellest, kuidas tehisintellekti abil tuhandeid kasutatud autode reklaame luua

CASE STUDY: Carsales-i ’AutoAds’ agentuurilt CHE Proximity (Austraalia)
Lugu sellest, kuidas tehisintellekti abil tuhandeid kasutatud autode reklaame luua
  • Foto: Erakogu
Maailma valusalt tabanud kriiside kiuste on Austraalia näidanud viimase 20 aasta jooksul pidevat majanduskasvu. Kohalike head järge tõestab ka lokkav autoturg: sõiduki keskmine vanus on kõigest 10 aastat ja järelturul tehakse aastas pea kolm miljonit tehingut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele