Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lugu sellest, kuidas tehisintellekti abil tuhandeid kasutatud autode reklaame luua
CASE STUDY: Carsales-i ’AutoAds’ agentuurilt CHE Proximity (Austraalia)
Maailma valusalt tabanud kriiside kiuste on Austraalia näidanud viimase 20 aasta jooksul pidevat majanduskasvu. Kohalike head järge tõestab ka lokkav autoturg: sõiduki keskmine vanus on kõigest 10 aastat ja järelturul tehakse aastas pea kolm miljonit tehingut.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?