• 06.12.18, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teejuht e-maili turundusse

Smaily tegevjuht ja asutaja Erkki Markus annab ülevaate erinevate meilitarkvarade osakaalust ning tõdeb, et kogu meiliturundus keerleb üha enam ümber mobiiliseadmete.
Teejuht e-maili turundusse
  • Foto: Erakogu
Pole üllatus, et enamik uudiskirja lugejaid soovib oma seadme ekraanilt näha täpselt sama ilusat ja kaasahaaravat sisu, kui suuremalt arvutimonitorilt. Seetõttu otsustasimegi seekord veidi lähemalt uurida kõiki suuremaid ja populaarsemaid meilikliente, ehk meiliprogramme ning ühtlasi suuname pilgu ka tulevikku, et näha, mida selles vallas üldse lähiajal oodata on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele