Smaily tegevjuht ja asutaja Erkki Markus annab ülevaate erinevate meilitarkvarade osakaalust ning tõdeb, et kogu meiliturundus keerleb üha enam ümber mobiiliseadmete.
Pole üllatus, et enamik uudiskirja lugejaid soovib oma seadme ekraanilt näha täpselt sama ilusat ja kaasahaaravat sisu, kui suuremalt arvutimonitorilt. Seetõttu otsustasimegi seekord veidi lähemalt uurida kõiki suuremaid ja populaarsemaid meilikliente, ehk meiliprogramme ning ühtlasi suuname pilgu ka tulevikku, et näha, mida selles vallas üldse lähiajal oodata on.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.