Autor: Hando Sinisalu • 4. detsember 2018
Ainult tellijatele

Piirid ajakirjanduse, reklaami ja e-kommertsi vahel hägustuvad

Naisteajakiri Marie Claire miksib sisuturundust e-kaubandusega.

Autor: Erakogu

Briti naisteajakiri Marie Claire lansseeris müügiplatvormi Marie Claire Edit, mille eesmärk on aidata lugejatel ostelda ajakirja moetoimetajate poolt antud soovituste alusel. Platvormil müüdavad tooted on “fashion editor approved” ehk moetoimetaja poolt heaks kiidetud. See on areng, mis tõstatab kirjastusäris (ja ajakirjanduses üldse) mitmeid intrigeerivaid küsimusi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700