4. detsember 2018
Ainult tellijatele

Kati Varblane: Tudengitega koostöös sünnivad ägedad reklaamid

Kaader reklaamist "Kindlustusbinokkel"

„Sel sügisel tegid BFMi tudengid kolm ägedat õnnetusjuhtumikindlustuse reklaami, mis äratasid tähelepanu nii kindlustussektoris kui laiemas avalikkuses. Tegu oli Eesti Kindlustusseltside Liidu ning Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi (BFM) esimese eduka koostööprojektiga reklaamitootmise kursuse raames,“ ütleb Kati Varblane Kindlustusseltside Liidust.

BFMi õppejõu Andres Jõesaare sõnul on nad tudengitega teinud peamiselt sotsiaal- ja mittetulunduslikke reklaame. „Reklaamitootmise kursus ei konkureeri agentuuridega kommertsreklaamide valmistamise turul, aga kursus on üles ehitatud reklaamiagentuuri töö põhimõttel,“ ütles Jõesaar. „Kõigepealt tuleb klient, tutvustab enda toodet või teenust, selgitab reklaami sihtrühma, esitab oma nõudmised. Seejärel mõtlevad tudengid meeskondades välja reklaamiideesid ning teevad kliendile müügiesitluse ehk pitch’i. Parimad ideed lähevad töösse ja niimoodi saavadki tudengid oma esimese reklaamitootmise kogemuse,“ selgitas Jõesaar.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700