See, miks tänapäeva turundus enam ilma analüütikuta hakkama ei saa, kirjutavad Idea Havas Media analüütikatiimi liikmed Jennie Rammo ja Joosep Lassmann.
Analüütika on täna sama kuum sõna kui tehisintellekt. Kui meenutada, siis veel viis aastat tagasi tähendas analüütik finantskontrollerit või IT analüütikut, kes otseselt ei programmeerinud. Praegu teevad turundus- ja andmeanalüütikud segmenteerimist, modelleerimist, raporteerimist ... See tundub keeruline, kuigi reaalsuses on tegemist iga ettevõtte jaoks vajaliku maailmaga.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.