• 05.12.18, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Analüütik on turundusmaastiku superstaar

See, miks tänapäeva turundus enam ilma analüütikuta hakkama ei saa, kirjutavad Idea Havas Media analüütikatiimi liikmed Jennie Rammo ja Joosep Lassmann.
Analüütik on turundusmaastiku superstaar
  • Foto: Erakogu
Analüütika on täna sama kuum sõna kui tehisintellekt. Kui meenutada, siis veel viis aastat tagasi tähendas analüütik finantskontrollerit või IT analüütikut, kes otseselt ei programmeerinud. Praegu teevad turundus- ja andmeanalüütikud segmenteerimist, modelleerimist, raporteerimist ... See tundub keeruline, kuigi reaalsuses on tegemist iga ettevõtte jaoks vajaliku maailmaga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele