Lexus esitles maailma esimest täielikult tehisintellekti poolt kirjutatud reklaami, mille lavastas Oscari võitnud režissöör. Ennenägematu teos on osa Lexuse uhiuue esindussedaani ES turunduskampaaniast „Driven by intuition“.
Lexus on uute tehnoloogiate kasutusele võtmisel olnud suunanäitaja juba aastakümneid ning seetõttu on uuendusliku reklaami loomine Jaapani autotootja jaoks järgmine innovaatiline samm. Erakordse filmi tegemise üheks eesmärgiks oli testida, kuidas inimene ja tehisintellekt (inglise keeles Artificial Intelligence ehk AI) on võimelised üheskoos töötama ning looma reklaami, mis annab ainulaadselt edasi uue Lexus ES-i omadused ja soorituse kriitilistel hetkedel.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.