• 16.11.18, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööandja brändingu reegel nr 1: näita asju nii, nagu nad tegelikult on

Talenti ei meelita ei palk ega igav töökoht, rääkis intervjuus Belgia tööandja brändingu ekspert Johan Driessens, kes soovitab kõikidele oma klientidele näidata asju nii, nagu need on.
Tööandja brändingu reegel nr 1: näita asju nii, nagu nad tegelikult on
  • Foto: Erakogu
Loe intervjuud Johan Driessen´iga “fun factori” teemal:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele