• 16.11.18, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööandja brändingu reegel nr 1: näita asju nii, nagu nad tegelikult on

Talenti ei meelita ei palk ega igav töökoht, rääkis intervjuus Belgia tööandja brändingu ekspert Johan Driessens, kes soovitab kõikidele oma klientidele näidata asju nii, nagu need on.
Tööandja brändingu reegel nr 1: näita asju nii, nagu nad tegelikult on
  • Foto: Erakogu
Loe intervjuud Johan Driessen´iga “fun factori” teemal:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele