• 12.11.18, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Web Summit 2018: Kolme turundaja märksõnad aastaks 2019

Aasta lõpp ei ole enam kaugel ja juba tuleb soovitusi, mõtteid ja trende uue aasta kohta.
Web Summit 2018: Kolme turundaja märksõnad aastaks 2019
  • Foto: Erakogu
Web Summit 2018 suurel laval toimunud sessioonilt “The marketing insider’s tips for 2019” oma mõtteid jagasid kolm väga suure ja pika kogemusega tarka naist: Michelle Peluso (IBM ja Nike), Gail Heimann (Weber Shandwick) ja Rosemarie Ryan (Co:Collective). Esindatud olid hästi nii agentuuri pool, kui ka organisatsiooni pool, kes teeb väga palju ise ja kasutab ka agentuure.

Seotud lood

Uudised
  • 08.11.18, 09:54
WWW leiutaja tahab “lepingut” Internetile
Lissabonis toimuva maailma suurima Web Summit digikonverentsi juhatas sisse WWW leiutaja Tim Berners-Lee, kes tekitas piisavalt segadust peale enda tutvustamist, sest tihti aetakse WWW ja Internet segamini. Märkusena, et Internet leiutati tunduvalt varem Robert E. Kahn ja Vint Cerfi poolt.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele