Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.

- Veronika Pekurina ja Joel Volkov Digitegu auhinda vastu võtmas
- Foto: Marko Mumm
Kampaania keskendus kaheksale välismaa turule, eesmärgiga teha promotsiooni IT ametikohtadele Eestis. Sihtturgudeks Ukraina, Gruusia, Itaalia, Portugal, Ungari, Sloveenia, Bulgaaria ja Türgi. kampaanialehel; oli 18,36%, kogu kampaania convertion rate oli pea 8%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.