Autor: Helen Külaots • 5. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”

Veronika Pekurina ja Joel Volkov Digitegu auhinda vastu võtmas
Foto: Marko Mumm
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.

Kampaania keskendus kaheksale välismaa turule, eesmärgiga teha promotsiooni IT ametikohtadele Eestis. Sihtturgudeks Ukraina, Gruusia, Itaalia, Portugal, Ungari, Sloveenia, Bulgaaria ja Türgi. kampaanialehel; oli 18,36%, kogu kampaania convertion rate oli pea 8%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700