Autor: Helen Külaots • 5. november 2018
Ainult tellijatele

Case study: Digitegu võitja PIRI - klienditeeninduse juturobot

Marko Saue auhinda vastu võtmas
Autor: Marko Mumm

Digitegu 2018 Facebooki reklaami kategooria võitja PZU lõi endale Facebooki Messengeri virtuaalse klienditeenindaja PIRI. Nad tõid seinapostituste ja Facebooki bänneritega sihtgrupi PIRIga suhtlema - virtuaalne klienditeenindaja tegi nalja, võttis maha müügisurve tunde ja suunas lõpuks vestluspartnerid PZU Kasko lehele personaalset pakkumist vaatama.

Olukord turul:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700