Autor: Helen Külaots • 5. november 2018
Ainult tellijatele

Case study: Digitegu võitja PIRI - klienditeeninduse juturobot

Marko Saue auhinda vastu võtmas
Autor: Marko Mumm

Digitegu 2018 Facebooki reklaami kategooria võitja PZU lõi endale Facebooki Messengeri virtuaalse klienditeenindaja PIRI. Nad tõid seinapostituste ja Facebooki bänneritega sihtgrupi PIRIga suhtlema - virtuaalne klienditeenindaja tegi nalja, võttis maha müügisurve tunde ja suunas lõpuks vestluspartnerid PZU Kasko lehele personaalset pakkumist vaatama.

Olukord turul:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700