• 05.11.18, 18:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Digitegu võitja PIRI - klienditeeninduse juturobot

Digitegu 2018 Facebooki reklaami kategooria võitja PZU lõi endale Facebooki Messengeri virtuaalse klienditeenindaja PIRI. Nad tõid seinapostituste ja Facebooki bänneritega sihtgrupi PIRIga suhtlema - virtuaalne klienditeenindaja tegi nalja, võttis maha müügisurve tunde ja suunas lõpuks vestluspartnerid PZU Kasko lehele personaalset pakkumist vaatama.
Marko Saue auhinda vastu võtmas
  • Marko Saue auhinda vastu võtmas Foto: Marko Mumm
Olukord turul:

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele