4. november 2018

Tajo Oja: disain ei pea meeldima, disain peab töötama

Tajo Oja
Foto: Marko Mumm
15 aastat veebidisaini teinud Tajo Oja rääkis konverentsil Best Internet 2018, kuidas tellida veebidisaini ning kuidas aru saada, kas tegu on hea disainiga. Esitlusest tegi kokkuvõtte turundaja Mihkel Külaots.

Veebidisaini protsess koosneb kolmest etapist: eeltöö, valik ja teostus. Need etapid veidi kattuvad, on edasi-tagasi hüppamist, aga kõik nad on olulised ja väärivad tähelepanu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700