• 04.11.18, 19:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tajo Oja: disain ei pea meeldima, disain peab töötama

15 aastat veebidisaini teinud Tajo Oja rääkis konverentsil Best Internet 2018, kuidas tellida veebidisaini ning kuidas aru saada, kas tegu on hea disainiga. Esitlusest tegi kokkuvõtte turundaja Mihkel Külaots.
Tajo Oja
  • Tajo Oja Foto: Marko Mumm
Veebidisaini protsess koosneb kolmest etapist: eeltöö, valik ja teostus. Need etapid veidi kattuvad, on edasi-tagasi hüppamist, aga kõik nad on olulised ja väärivad tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele