• 01.11.18, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.

31. oktoobril kogunes kommunikatsioonirahvas Apollo Mustamäe kinno, et arutleda Eesti PR olukorra üle. Hannes Rumm ütles oma ettekandes, et ehkki ajakirjanikud väidavad, et sisuturunduse reeglid on nüüdseks paigas, siis seda need ilmselgelt ei ole ning jõujoonte märgistamine alles käib. Kokkuvõtte tegi BFMi tudeng Liisa Kivirähk
Hannes Rumm
  • Hannes Rumm
  • Foto: Marko Mumm
Sisuturunduse eetika ja reeglite üle ei murra pead ainult turundajad, vaid ka ajakirjanikud ise, kes vastutavad oma väljaande tõsiseltvõetavuse eest. Mõne jaoks on ajakirjanikueetika lihtsalt veidi karmim kui teise jaoks. See toob kaasa aga väikestviisi kaose, kus tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele