• 01.11.18, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.

31. oktoobril kogunes kommunikatsioonirahvas Apollo Mustamäe kinno, et arutleda Eesti PR olukorra üle. Hannes Rumm ütles oma ettekandes, et ehkki ajakirjanikud väidavad, et sisuturunduse reeglid on nüüdseks paigas, siis seda need ilmselgelt ei ole ning jõujoonte märgistamine alles käib. Kokkuvõtte tegi BFMi tudeng Liisa Kivirähk
Hannes Rumm
  • Hannes Rumm
  • Foto: Marko Mumm
Sisuturunduse eetika ja reeglite üle ei murra pead ainult turundajad, vaid ka ajakirjanikud ise, kes vastutavad oma väljaande tõsiseltvõetavuse eest. Mõne jaoks on ajakirjanikueetika lihtsalt veidi karmim kui teise jaoks. See toob kaasa aga väikestviisi kaose, kus tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele