Tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.
Hannes Rumm
Foto: Marko Mumm
31. oktoobril kogunes kommunikatsioonirahvas Apollo Mustamäe kinno, et arutleda Eesti PR olukorra üle. Hannes Rumm ütles oma ettekandes, et ehkki ajakirjanikud väidavad, et sisuturunduse reeglid on nüüdseks paigas, siis seda need ilmselgelt ei ole ning jõujoonte märgistamine alles käib. Kokkuvõtte tegi BFMi tudeng Liisa Kivirähk
Sisuturunduse eetika ja reeglite üle ei murra pead ainult turundajad, vaid ka ajakirjanikud ise, kes vastutavad oma väljaande tõsiseltvõetavuse eest. Mõne jaoks on ajakirjanikueetika lihtsalt veidi karmim kui teise jaoks. See toob kaasa aga väikestviisi kaose, kus tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.