Reklaamiagentuuri Must Muna loovjuht Heiki Reinmann mõtiskleb, miks ta tollele loovagentuuriks pürgivale reklaamiagentuurile oma väikse sõrme andis ning kuidas kogu keha ja hingega sisse kukkus.
Kui Must Muna mõni aeg tagasi minu poole pöördus ja loovjuhi ametikohta pakkus, olin parasjagu eluetapis, kus ei teadnud, kuidas tööalaselt edasi liikuda. Olin erinevates agentuurides töötanud juba 15 aastat ning olnud ka kliendi kingades. Nende kahe erineva vaatenurga kombinatsioonina tekkinud kogemused, aastate jooksul lihvitud oskused ning sisetunne hakkasid üha enam märku andma, et automaatpiloodil töötades jääb midagi puudu. Olin sattunud mugavusstsooni, mida iseloomustas ebamugavustunne.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.