Reklaamiagentuuri Must Muna loovjuht Heiki Reinmann mõtiskleb, miks ta tollele loovagentuuriks pürgivale reklaamiagentuurile oma väikse sõrme andis ning kuidas kogu keha ja hingega sisse kukkus.
Kui Must Muna mõni aeg tagasi minu poole pöördus ja loovjuhi ametikohta pakkus, olin parasjagu eluetapis, kus ei teadnud, kuidas tööalaselt edasi liikuda. Olin erinevates agentuurides töötanud juba 15 aastat ning olnud ka kliendi kingades. Nende kahe erineva vaatenurga kombinatsioonina tekkinud kogemused, aastate jooksul lihvitud oskused ning sisetunne hakkasid üha enam märku andma, et automaatpiloodil töötades jääb midagi puudu. Olin sattunud mugavusstsooni, mida iseloomustas ebamugavustunne.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.