• 12.09.18, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Natalja Piiskoppel: Turunduses sooviks rohkem näha strateegilist läbimõeldust

Natalia Piiskoppel on Eesti üks pikaajaliseima kohaliku ja välismaise töökogemusega strateege, kes töötanud varasemalt Berliinis, tänaseks jõudnud Initiative’i ketti Londonisse. Intervjuus jagab ta oma nägemust suurte turgude turunduse ja meedia erinevustest-sarnasustest.
Natalja Piiskoppel
  • Natalja Piiskoppel
Mis on suurim erinevus koostöös Eesti ja välisturgude (nt Saksa, UK või teised) klientidega? ligipääs ääretult lihtne ja turundustegevust peab analüüsima siiski kompleksselt - lisaks ökonomeetriale tuleb kasutada digikampaaniate analüütikat, Google trende, reaalaja müüke ja muid kättesaadavaid andmeid. Eestis on ökonomeetria vähese kasutamise taga ilmselt eelkõige kõrge hind, mis aga ei saagi meetodi kompleksust arvestades olla madalam ja on kindlasti ka õigustatud, arvestates selle potentsiaalset mõju äritulemustele. kontseptsioon, mis sisuliselt tähendab tarbijaga emotsionaalse ühenduse tekitamist läbi kultuuri, relevantsete kommunikatsiooni lahenduste ning sisu loomise (katvuse ja GRP-de asemel). Selle valguses, lähtudes minu praeguse kliendi LEGO vajadustest, huvitavad mind väga nn “kultuurilised kokkupõrked” ("cultural collisions") ehk põnevad ja ootamatud kultuurilised partnerlused brändide vahel, millest võidavad nii brändid ise kui tarbijad. Heaks näiteks on koostöö LEGO ja Turkish Airline’s vahel, mis on eriti aktuaalne enne uue LEGO filmi kinoekraanidele jõudmist järgmisel aastal, või LEGO ja Bugatti ühine kampaania, mida olen ise hiljuti lansseerinud. Sellised kampaaniad muutuvad kultuuri osaks ja kultuurile ei saa "adblocki" panna. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele