Vastab Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi esineja, Londoni King’s College turundusprofessor Kirk Plangger.
Kas nõustud väitega, et igasugune reklaam on hea reklaam? Võtame näiteks Samsungi plahvatavad telefonid, Volkswageni heitgaaside skandaali ning Facebooki kohtuasja. Kõik need ettevõtted on väljunud kriisist tugevamatena. Paljud turundusgurud ütlevad, et see on selge märk sellest, et iga reklaam on hea reklaam ja kõige halvem, mis ühe brändiga saab juhtuda on see, et neist ei räägita üldse.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.