Autor: Hando Sinisalu • 12. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ka negatiivsed uudised võivad brände kasvatada

Kirk Plangger
Vastab Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi esineja, Londoni King’s College turundusprofessor Kirk Plangger.

Kas nõustud väitega, et igasugune reklaam on hea reklaam? Võtame näiteks Samsungi plahvatavad telefonid, Volkswageni heitgaaside skandaali ning Facebooki kohtuasja. Kõik need ettevõtted on väljunud kriisist tugevamatena. Paljud turundusgurud ütlevad, et see on selge märk sellest, et iga reklaam on hea reklaam ja kõige halvem, mis ühe brändiga saab juhtuda on see, et neist ei räägita üldse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700