• 12.09.18, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ka negatiivsed uudised võivad brände kasvatada

Vastab Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi esineja, Londoni King’s College turundusprofessor Kirk Plangger.
Kirk Plangger
  • Kirk Plangger
Kas nõustud väitega, et igasugune reklaam on hea reklaam? Võtame näiteks Samsungi plahvatavad telefonid, Volkswageni heitgaaside skandaali ning Facebooki kohtuasja. Kõik need ettevõtted on väljunud kriisist tugevamatena. Paljud turundusgurud ütlevad, et see on selge märk sellest, et iga reklaam on hea reklaam ja kõige halvem, mis ühe brändiga saab juhtuda on see, et neist ei räägita üldse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele