• 10.09.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas olla edukas sisuturundaja? Mine trenni!

Sisuturundus on hetkel väga “kuum” teema nii Eestis kui mujal maailmas. Paljud ettevõtted tegelevad sellega, aga paraku on paljud ka selles pettunud.
Kuidas olla edukas sisuturundaja? Mine trenni!
  • Foto: Shutterstock
Pettumuse allikaid on peamiselt kaks: esiteks tekitab nördimust see, et sinu loodud sisu ei taha keegi lugeda/vaadata/kuulata (ja eriti kadedaks teeb see, kui võrrelda ennast näiteks youtuberitega). Teiseks tekitab pettumust asjaolu, et sisuturunduse tagajärjel müük koheselt ei kasva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele