Autor: Hando Sinisalu • 9. september 2018

Kuidas olla edukas sisuturundaja? Mine trenni!

Foto: Shutterstock
Sisuturundus on hetkel väga “kuum” teema nii Eestis kui mujal maailmas. Paljud ettevõtted tegelevad sellega, aga paraku on paljud ka selles pettunud.

Pettumuse allikaid on peamiselt kaks: esiteks tekitab nördimust see, et sinu loodud sisu ei taha keegi lugeda/vaadata/kuulata (ja eriti kadedaks teeb see, kui võrrelda ennast näiteks youtuberitega). Teiseks tekitab pettumust asjaolu, et sisuturunduse tagajärjel müük koheselt ei kasva.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700