• 07.08.18, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti riik vajab oma brändi

"Kui sul pole tugevat imidžit, siis tekivad lojaalsusprobleemid. Meie puhul tähendab see seda, et inimesed lahkuvad riigist. Alates Euroopa Liiduga liitumisest oleme kaotanud juba 20% rahvastikust," rääkis DDB Latvija juht Andris Rubins.
Andris Rubins
  • Andris Rubins
Andris Rubins
DDB Latvia, mida Andris juhib, on Läti üks suurimaid ja vanimaid reklaamiagentuure, mille kliendid on näiteks LMT, Circle K, Lido ja Luminor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele