Eile õhtul jagati Cannes Lionsi auhinnagalal lõvisid välimeedia kategoorias, mis tänavu hiilgas särava loovusega.
Üks peaauhindadest läks McDonald'sile geniaalselt lihtsate suunaviitade eest. Insight: McDonald's on maailma üks tuntumaid brände, aga nende kiirtoidurestoranidesse suunavad viidad olid igal pool üllatavalt erinevad. McDonald's kasutas osavasti ära oma logo ja ühtlustas suunaviidad nii, et neid saab kasutada kõikjal üle maailma ja kõik saavad aru, millega tegu.
Seotud lood
Olde Hansa otsib oma meeskonda Baltikumi ja Skandinaavia müügijuhti, kes uue eksklusiivse toote müüki nendes piirkondades edendaks. 98% toote tarbijatest on sellele positiivset tagasisidet andnud, seega on tegu tootega, millel on tugev potentsiaal laiemaks eduks.