• 20.06.18, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2018 välimeedia Grand prix' võitsid hamburgerid ja Trumpi säutsud

Eile õhtul jagati Cannes Lionsi auhinnagalal lõvisid välimeedia kategoorias, mis tänavu hiilgas särava loovusega.
Cannes Lions 2018 välimeedia Grand prix' võitsid hamburgerid ja Trumpi säutsud
Üks peaauhindadest läks McDonald'sile geniaalselt lihtsate suunaviitade eest. Insight: McDonald's on maailma üks tuntumaid brände, aga nende kiirtoidurestoranidesse suunavad viidad olid igal pool üllatavalt erinevad. McDonald's kasutas osavasti ära oma logo ja ühtlustas suunaviidad nii, et neid saab kasutada kõikjal üle maailma ja kõik saavad aru, millega tegu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele