Silja Oja • 6. juuni 2018
Jaga lugu:

Balticbest 2018 programm

31. augustil toimub Tallinnas Filmimuuseumis loovusfestival Balticbest 2018. Balticbest koosneb kahest peamisest osast: (1) reklaamikonkursist ja (2) festivalipäevast. Paljud turundusprobleemid on väikeriikides sarnased – nii inimressursi kui raha nappus, väike koduturg, vajadus eksportida. Balticbesti konverentsi teemade ja esinejate valikul pöörame tähelepanu väikeste riikide turundusprobleemidele.

Balticbest toimub 31. augustil 2018 Tallinnas Filmimuuseumis. www.balticbest.eu 

“Meil on väike turg ja väikesed eelarved. Peame tegema säästureklaame!” Umbes niimoodi kõlab tavaline põhjendus, kui küsitakse, miks Eesti (või Leedu või Horvaatia) agentuurid Cannes’ist lõvisid koju ei too. Osaliselt vastavad need põhjendused ka tõele – USAs või Hiinas on tõepoolest suurem turg ja reklaamile tasub rohkem kulutada. Aga samas on ka palju näiteid selle kohta, et väikeriigis tehtud reklaam võidab suuri auhindu (eelmise aasta Cannes Cyber Grand Prix läks 30 000-se elanikkonnaga Ahvenamaa pangale).

Seekordne Balticbest paneb omavahel võistlema väikeriigid. Kui varem oli konkurss avatud vaid Balti riikidele, siis nüüd ootame osalema ja omavahel võistlema Euroopa väikeriikide (alla 5-miljonilise elanikkonnaga) agentuure. Alla 5 miljoni elab inimesi Balti riikides, Sloveenias, Horvaatias, Iirimaal, Islandil, Küprosel, Maltal, Gruusias, Armeenias jm. 

Tööde esitamise keskkond Defolios on avatud, tähtaeg on 17. augustdefol.io/balticbest/2018  

NB! Kõik Balticbest 2018 kullad ja Grand prix'd saadab festivali korraldaja Best Marketing tasuta edasi EPICAle ja Eurobestile! See tähendab kolme konkurssi ühe hinnaga.

Paljud turundusprobleemid on väikeriikides sarnased – nii inimressursi kui raha nappus, väike koduturg, vajadus eksportida. Balticbesti konverentsi teemade ja esinejate valikul pöörame tähelepanu väikeste riikide turundusprobleemidele.

Balticbest 2018 festivalipäev Maarjamäel 31. augustil kestab kl 14st südaööni ja kannab pealkirja "Suureks kasvamine". Kõik ettekanded räägivad sellest, kuidas väheste vahenditega (eelarve, tiim) teha suuri asju. 

Konverentsil saad ammutada ideid: 

(a) kuidas leida oma loovtiimi uusi talente välismaalt;

(b) kuidas juhtida oma loovtiimi efektiivselt;(c) milliste plaandega lähevad Baltikumi suurkliendid vastu turundusaastale 2019.

Suur osa konverentsist on pühendatud brändidele, kes on suutnud kiiresti kasvada oma riigi piiridest väljapoole ja väikeste vahenditega suuri asju teha.

Auhinnaseremoonial saad:

(a) vaadata, mllised on Euroopa väikeriikidest tulnud suured ideed ehk parimad reklaamid;

(b) suhelda naaberriikide agentuuride inimestega ja leida uusi kliente;(c) hästi süüa ja juua, omavahel suhelda ja pidutseda;(d) külastada Eesti Ajaloomuuseumi ja Filmimuuseumi;

BALTICBEST 2018 KAVA 

31. august Eesti Filmimuuseumiswww.balticbest.eu

13.30 – 14.00 Registreerimine ja tervituskohv

14.00 – 15.30 1. sessioon: Väikesed tiimid, suurepärased tulemused , Scoro rajaja ja tegevjuht.

14.00 – 14.30 Kuidas saada oma (loov)tiimi talente välismaalt? 14.30 – 15.00 Kuidas saavutada vähemaga rohkem: Eduka turundusprojekti juhtimise saladused. Fred Krieger

15.00 – 15.30 Kuidas võtta kaalutletud riske ja hinnata hullumeelseid ideid (ja säilitada oma töökoht … ja kasvatada äri). Vestlusring: 

Pia af Hällström, Wörksi loovjuht, (Leedu)Giorgi Avaliani, Leavingstone’i loovjuht (Georgia)Jesper Bange, Bond Agency partner (Soome)Mantas Velykis, McCann Vilniuse loovjuht (Leedu)

Fotol: Giorgi Avaliani, Leavingstone’i loovjuht (Georgia)

15.30 – 16.00 Kohvipaus ja kerge eine

16.00 – 19.30 2. sessioon: Suurepärane turundus väikese eelarvega 

16.00 – 16.30 The story of WOLT: Launching a new food-delivery service with small marketing budget. Liis Ristal, Baltic General Manager, Wolt (Estonia)

16.30 – 17.00 Jana vesi Horvaatiast – kuidas konkurentsitihedas kategoorias läbi murda. Damir Ciglar, Imago Ogilvy asutaja (Horvaatia)

17.00 – 17.30 Eksporditurunduse edulugu Sloveeniast - Edi Simcici veined ja Fonda kalatööstus. Petra Krulc, Grey Ljubljana loovjuht (Sloveenia)

17.30 – 18.00 Kohvipaus, Leavingstone’I loovjuht (Georgia).

18.00 – 18.30 Kuidas võtta kaalutletud riske ja teha hullumeelset turundust - Natakthari õllevabrik Georgias. Giorgi Avaliani

18.30 - 19.00 Kuidas müüa digitaalseid õppevahendeid anatoomiatudengitele üle maailma? Läti edukaima startupi Anatomy Next õppetunnid. Sandis Kondrats, Anatomy Next tegevjuht (Läti) 

19.00 – 19.30 Kuidas kasvada Balti turul? Soovitusi turundusaastaks 2019

Asta Margeviciene, Swedbanki turundus- ja müügidivisjoni juht (Leedu)Ranno Pajuri, Telia Eesti turundusdirektorSven Nuutmann, Eesti Meedia tegevjuht

19.30 – 21.00 Õhtusöök ja networking

21.00 – 22.30 Auhinnatseremoonia22.30 – 00.00 Pidu & DJ

Osalustasu: 299 € + km

Vaata: www.balticbest.eu 

Silja Oja 

Best Marketing Eesti juht T: +372 53 079 151E: silja@best-marketing.com

Äripäev AS

Balticbest 2018 loovpartner on Bond Agency

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com