Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Globaliseerumine puksib kohalikud brändid lemmikute esikümnest
Kõigi kolme Balti riigi elanike meeldivaimate brändide esikümnesse kuuluvad globaalsed kaubamärgid YouTube, Google ja Swedbank, aga sinna mahub ka kaubanduskett Maxima. Kodumaised brändid kipuvad esikümnest kaduma, erandiks on siin Eesti.
Lätis ei mahu esikümnesse ainsatki kohalikku kaubamärki, Leedus aga üksnes Maxima. Seevastu Eestis on esikohal Kalev, millele järgneb globaalne YouTube, ent seejärel kohe ERR, Selver ja seitsmendal kohal Farmi.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.