Ehkki blogisid peetakse paljuski enda rõõmuks, teenib blogi pidamisega iga neljas ka rahalist tulu. Viimase kolme aastaga on raha teenivate blogijate hulk kasvanud enam kui kaks korda, tuleb välja Kommunikatsioonibüroo JLP läbi viidud Blogibaromeetri uuringust.
Raha teenivate blogijate hüppelist kasvu selgitab uuringu andmeil ka sagedasem koostöö ettevõtetega. Kui veel 2014. aastal oli oluliselt vähem neid blogijaid, kellega mõni ettevõte oli omal initsiatiivil kontakti otsinud, siis 2017. aastal on selline kogemus olemas juba kahel blogijal kolmest. Vaid viiendik blogijatest kinnitab, et ettevõtted pole nendega kunagi ühendust võtnud. Blogibaromeetri uuringu andmeil on oluliselt kasvanud ka nende blogijate osakaal, kes soovivad seda teha enda põhitööna.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.