• 25.04.18, 10:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Britta Ratas: Mitmekesisus loob tuleviku

"Elame ajastul, kus inimlikkus, avatud mõtlemine ja koostöö ei ole töökultuuris pelgalt sõnakõlksud, millesse uskumine ja panustamine peaks kuuluma valitud liidrite ja eestvedajate päevakorda. Need on moodsa maailma normid, kus kõik tahavad töötada ja elada, tihti taipamata, et muutused algavad eelkõige iseendast." Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas räägib sellest, miks hinnata mitmekesisust.
Britta Ratas
  • Britta Ratas
Avatud ilmavaade, innustumine uutest ideedest ja põnevatest inimestest ning soov leida olukordadele uusi lahendusi on töökultuuris alus mitmekesisusele ja homse maailma arengule. Ilma mitmekesisuseta ei oleks meie ümber niivõrd palju innovatsiooni ja tehnoloogilisi uuendusi, mis järk-järgult kujundavad maailma ja muudavad inimeste elusid lihtsamaks ja kiiremaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele