• 17.04.18, 16:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas pääseda oma looga ajakirjandusse?

Äripäeva peadirektor Igor Rõtov ja peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi räägivad 26. aprillil toimuval sisuturunduse koolitusel, kuidas luua ja esitada oma ettevõttest huvitavaid lugusid, millega meediasse pääseda ning oma äri kasvatada. Tule ja saa säravaks kolumnistiks!
Igor Rõtov
  • Igor Rõtov
Sisuturunduse koolitus
26. aprilli koolitusele on veel saadaval 2 vaba kohta! Lisainfo ja registreerimine: Kuidas esitada oma lugu ajakirjanduses?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele