Autor: Hando Sinisalu • 5. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ontario Turismi õppetund: Muuda oma kodukoht eksootiliseks

Case study: „Kus ma olen?“. Kuidas Kanada provintsi Ontariot positsioneeriti kui raskesti kättesaadavat eksootilist sihtkohta ja kuidas see töötas?

Ontario on rahvaarvu poolest Kanada suurim provints. Regioon on kuulus tänu Niagara joale, Toronto teletornile ja ilusale maastikule, mis täidetud järvede ja metsadega. Enamus kanadalasi arvas, et see kõik on nähtud ning kauged eksootilised kohad lükkasid Ontario reisiplaanidest kõrvale. Halb uudis kohalikule turismitööstusele, mis annab tööd 372 000 inimesele ja panustab rohkem kui 28 miljardi dollariga Ontario majandusse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700