• 28.03.18, 19:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Huib van Bockel: Turundus on nagu Tinder! Sul on 1 sekund, et võita tähelepanu...ja siis ta skrollib su minema.

Passwordi peaesineja Bockel on töötanud 8 aastat Red Bulli turundusdirektorina. Oma ettekandes rääkis ta sellest, kuidas bränd tänapäeval tähelepanu saaks.
Huib van Bockel
  • Huib van Bockel Foto: Marko Mumm
Brändid ei tunne end enam turvaliselt. Ärimaailm on segajaid täis, nagu näiteks UBER või AirBnB, mis valdkonna normid peapeale lõid.. või teles. Bockel soovitas mõelda nii: Don’t be in social media, BE SOCIAL.  Kõik algab endalt õige küsimuse küsimisest: Kuidas mina kui bränd saan inimesi rohkem armastada (Stop asking please love me, start asking how can I love YOU more). PS! Töötab ka tavasuhete puhul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele