Autor: Helen Külaots • 9. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Moonika Kitt: Autosid turundades ei räägita veel kahjuks looduse säästmisest

Moonika Kitt
“Autode saastenäitajad aina vähenevad, masinad muutuvad loodussõbralikumaks, kuid turunduskommunikatsioonis seda infot veel ära ei kasutata, sest tarbija ei tee oma ostuotsust nende näitajate järgi.” KIA turundusjuht Moonika Kitt räägib, kuidas KIA “odava auto” mainest lahti sai, kas elektriautod ikkagi on loodusele paremad ja kuidas turundada ajal, mil brändilojaalsus väheneb.

Kvaliteedilt ja ülesehituselt on autod väga sarnased. Kuidas tänapäeval üldse autosid turundada? Brändilojaalsus on ka aina vähenev nähtus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700