• 05.03.18, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oliver Vilms (CMSPHD): Analüütikale tasuks kulutada 5% meediaeelarvest

CMSPHD on viimasel kolmel aastal järjest võitnud Aasta Meediategu Grand Prix auhinna. Intervjuus Hando Sinisalule räägib agentuuri juht Oliver Vilms sellest, et meediaagentuuri äri muutub ning et analüütika ja töö andmetega muutuvad järjest olulisemaks.
Oliver Vilms
  • Oliver Vilms
Mida plaanite teha aastal 2018 teha teistmoodi/uutmoodi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele