Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 5. märts 2018
Ainult tellijatele

Oliver Vilms (CMSPHD): Analüütikale tasuks kulutada 5% meediaeelarvest

Oliver Vilms

CMSPHD on viimasel kolmel aastal järjest võitnud Aasta Meediategu Grand Prix auhinna. Intervjuus Hando Sinisalule räägib agentuuri juht Oliver Vilms sellest, et meediaagentuuri äri muutub ning et analüütika ja töö andmetega muutuvad järjest olulisemaks.

Mida plaanite teha aastal 2018 teha teistmoodi/uutmoodi?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700