• 27.02.18, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaamikampaaniaga

Tallinnaski esindatud Hollandi päritolu rahvusvahelise meesterõivaste ja -aksessuaaride brändi Suitsupply uus reklaamikampaania kujutab mehi teineteist puudutamas, suudlemas ja käest kinni hoidmas.
Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaamikampaaniaga
  • Foto: Suitsupply
Eelmisel nädalal 22 riigis ja 91 Suitsupply kaupluses ning Facebookis, Twitteris ja Instagramis alanud Suitsupply 2018. aasta suvekampaania jaoks on loodud 50 moefotost koosnev geierootiline galerii, millest Baltikumis võetakse kasutusele konservatiivsem osa.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele