• 27.02.18, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaamikampaaniaga

Tallinnaski esindatud Hollandi päritolu rahvusvahelise meesterõivaste ja -aksessuaaride brändi Suitsupply uus reklaamikampaania kujutab mehi teineteist puudutamas, suudlemas ja käest kinni hoidmas.
Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaamikampaaniaga
  • Foto: Suitsupply
Eelmisel nädalal 22 riigis ja 91 Suitsupply kaupluses ning Facebookis, Twitteris ja Instagramis alanud Suitsupply 2018. aasta suvekampaania jaoks on loodud 50 moefotost koosnev geierootiline galerii, millest Baltikumis võetakse kasutusele konservatiivsem osa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele