• 27.02.18, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaamikampaaniaga

Tallinnaski esindatud Hollandi päritolu rahvusvahelise meesterõivaste ja -aksessuaaride brändi Suitsupply uus reklaamikampaania kujutab mehi teineteist puudutamas, suudlemas ja käest kinni hoidmas.
Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaamikampaaniaga
  • Foto: Suitsupply
Eelmisel nädalal 22 riigis ja 91 Suitsupply kaupluses ning Facebookis, Twitteris ja Instagramis alanud Suitsupply 2018. aasta suvekampaania jaoks on loodud 50 moefotost koosnev geierootiline galerii, millest Baltikumis võetakse kasutusele konservatiivsem osa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele