• 27.02.18, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hanno Kindel: Meediaagentuuri roll on olla planeeringu- ja analüüsikeskus

OMD Eesti juht räägib, et meediaagentuuride äris on konkurents tihe ja meediahindade vahendusest kogu õhk välja lastud. Väljakutse on tõestada klientidele oma know-how väärtuslikkust.
Hanno Kindel
  • Hanno Kindel
Mille poolest on OMD eriline, mis eristab teda teistest Eesti meediaagentuuridest?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 02.12.25, 19:46
Äripäev otsib logistika ja tööstuse konverentside programmijuhti
Tule kujunda Eesti tööstuse ja logistika tulevikku!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele