Autor: Hando Sinisalu • 1. veebruar 2018
Ainult tellijatele

Belgia ajalehe õppetund: Ära varja reklaami tehes oma tõelisi motiive!

Mortierbrigade’i loovjuht Joost Berends

Kirjastajate jaoks oli 2016 üks ränk aasta. Maailma raputasid Brexit ja Trump ning libauudised. Ajaleht De Standaard tõi publiku ette puhta tõe - antud juhul seisnes tõde selles, et De Standaard soovis rohkem lehti müüa ega varjanud seda motiivi oma reklaamisõnumites. Case Study: Ajalehe De Standaard kampaania „The Truth“ agentuurilt Mortierbrigade (Belgia).

Ajalehekirjastajatel on teatavasti rasked ajad. Ühelt poolt on tugev surve kaasajastada oma äritegevust digiajastule vastavaks. Teisalt tõestada oma usaldusväärsust libauudiste kontekstis. Facebook ja Google pakuvad metsikutes kogustes tasuta informatsiooni. Kuid milline on tasuta info väärtus?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700