Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milline oli aasta meeldejäävaim turundustegu 2017? (I osa)
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, Sustinere strateeg Marko Siller, Balteco turundusdirektor Merje Sumberg ja Digiekraanid tegevjuht Priit Pedanik.
Ametliku Aasta Turundustegu 2017 valib konkursile esitatud tööde põhjal ekspertžürii. Turundustegu 2017 finaliste näeb Password 2018 laval 28. märtsil Nordea Kontserdimajas.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.