Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
58% tarbijatest eelistavad otsepostiga saabunud reklaami e-postiga saadetud reklaamile, selgus Turu-uuringute AS-i detsembrikuisest Omnibuss1000 üle-eestilisest elanikkonna küsitlusest. Seejuures ootavad nii linna- kui maapiirkondade elanikud postkasti saabuvat reklaami võrreldes e-postiga rohkem.
Muuhulgas selgus ka uuringust, et erinevate vanusegruppide võrdluses ootavad nooremad personaalsemat ja vanemad tarbijad pigem masspostitusena saadetavat reklaami. Seejuures eelistavad üle 50-aastased vastajad otseposti märkimisväärselt rohkem.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.