Autor: Hando Sinisalu • 3. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tõenäoliselt kõigi aegade geniaalseim õllereklaam

Kui harilikult on pisikesed käsitööõlled oma eksklusiivse nišistaatusega rahul olnud, siis Ubrew uus alkovaba õlu soovis suurtele tegijatele väljakutse esitada. Case study: Ubrew “Responsibly the Beer“ agentuurilt McCann Worldgroup Milan (UK; Itaalia).

Alkoholivaba õlu on Euroopas väga trendikaks muutunud. Heineken ja Carlsberg üritavad sammu pidada: mõlemad on hiljuti turule toonud alkovaba versiooni tarbijate lemmikpruulist. Gigant AB InBev on juba julgelt kuulutanud, et 2025. aastaks moodustab alkovaba õlu 20% nende globaalsest õllemüügist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700