Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tõenäoliselt kõigi aegade geniaalseim õllereklaam
Kui harilikult on pisikesed käsitööõlled oma eksklusiivse nišistaatusega rahul olnud, siis Ubrew uus alkovaba õlu soovis suurtele tegijatele väljakutse esitada. Case study: Ubrew “Responsibly the Beer“ agentuurilt McCann Worldgroup Milan (UK; Itaalia).
Alkoholivaba õlu on Euroopas väga trendikaks muutunud. Heineken ja Carlsberg üritavad sammu pidada: mõlemad on hiljuti turule toonud alkovaba versiooni tarbijate lemmikpruulist. Gigant AB InBev on juba julgelt kuulutanud, et 2025. aastaks moodustab alkovaba õlu 20% nende globaalsest õllemüügist.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.