Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: Alwaysi vastuhakk kiusajatele
Kiusamine puudutab täna Iisraelis ühte tüdrukut viiest. Viimase 10 aasta jooksul on noorte naiste enesetapukatsete arv kasvanud tervelt 35%. Eriti suur on see just õrnas teismeeas, kus hormoonid möllavad ning tütarlastel on keeruline analüüsida kõiki segadust tekitavaid signaale.
Maailma suurim esmatarbekaupade tootja P&G tegi mõned aastad tagasi Always naiste hügieenisidemete turunduses revolutsiooni oma suurepärase #likeagirl kampaaniaga.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?