Autor: Hando Sinisalu • 14. detsember 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Alwaysi vastuhakk kiusajatele

Always
Kiusamine puudutab täna Iisraelis ühte tüdrukut viiest. Viimase 10 aasta jooksul on noorte naiste enesetapukatsete arv kasvanud tervelt 35%. Eriti suur on see just õrnas teismeeas, kus hormoonid möllavad ning tütarlastel on keeruline analüüsida kõiki segadust tekitavaid signaale.

Maailma suurim esmatarbekaupade tootja  P&G tegi mõned aastad tagasi Always naiste hügieenisidemete turunduses revolutsiooni oma suurepärase #likeagirl kampaaniaga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700