• 04.12.17, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: sisuturunduse eelarved näitavad kasvutrende

Best Marketing viis koostöös tekstibürooga Eiffel läbi sisuturunduse uuringu. Selgus, et tuleval aastal plaanib oma sisuturunduse eelarvet suurendada 62% vastanud turundajatest.
Uuring: sisuturunduse eelarved näitavad kasvutrende
Eesti sisuturunduse (ST) head ja vead selgusid hiljutisest sisuturunduse uuringust, mille Best Marketing viis läbi koostöös Eiffel teksti- ja tõlkebürooga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele