Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: sisuturunduse eelarved näitavad kasvutrende
Best Marketing viis koostöös tekstibürooga Eiffel läbi sisuturunduse uuringu. Selgus, et tuleval aastal plaanib oma sisuturunduse eelarvet suurendada 62% vastanud turundajatest.
Eesti sisuturunduse (ST) head ja vead selgusid hiljutisest sisuturunduse uuringust, mille Best Marketing viis läbi koostöös Eiffel teksti- ja tõlkebürooga.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.