• 04.12.17, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: sisuturunduse eelarved näitavad kasvutrende

Best Marketing viis koostöös tekstibürooga Eiffel läbi sisuturunduse uuringu. Selgus, et tuleval aastal plaanib oma sisuturunduse eelarvet suurendada 62% vastanud turundajatest.
Uuring: sisuturunduse eelarved näitavad kasvutrende
Eesti sisuturunduse (ST) head ja vead selgusid hiljutisest sisuturunduse uuringust, mille Best Marketing viis läbi koostöös Eiffel teksti- ja tõlkebürooga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele