Silja Oja • 13 november 2017
Jaga lugu:

Rinnavähi ennetuskampaania võitis ADC*Europe 2017 Grand Prix

Esimest korda oli sotsiaalmeedias rakendatavast palja rinna tsensuurist ka kasu. Vaata, kuidas Saksa rinnavähi ennetuskampaania seda ära kasutas ja laupäeval ADC*Europe’il peaauhinna võitis.

Laupäeval, 11. novembril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. 

Grand Prix võitis kampaania "Check it before it's removed: Naked breasts on Facebook against Breast Cancer". Klient: Pink Ribbon Deutschland. Agentuur: DDB Group Germany.

Vaata kõiki võidutöid siit: www.adceurope.org/awards/winners 

2015. aasta Tolm Stuudio kullavõitu seekord korrata ei õnnestunud, küll aga pääsesid Tabasco, Taavi Tulev, Velvet, Jan&Ken ning Kuukulgur Film ADC*E shortlisti.

Žürii töös osalesid eestlastest Indrek Viiderfeld (Tabasco), Martin Rae (KOOR) ja Janno Siimar (Velvet)

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee