• 07.11.17, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indrek Soom: Inimestel ei ole reklaami vastu midagi

Initiative’i tegevjuht Indrek Soom rääkis Best Internetil, et nende agentuuri koostatud uuringu põhjal ei ole rohkem kui pooltel inimestel reklaami vastu mitte midagi. Ehkki kõige vastumeelsem on reklaam just veebis ja hoopis vähem häirib see välimeedias ning ajalehes.
Indrek Soom
  • Indrek Soom
  • Foto: Raul Mee
Reklaami mõju mõõdetakse reeglina kolme näitaja pinnalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele