• 07.11.17, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indrek Soom: Inimestel ei ole reklaami vastu midagi

Initiative’i tegevjuht Indrek Soom rääkis Best Internetil, et nende agentuuri koostatud uuringu põhjal ei ole rohkem kui pooltel inimestel reklaami vastu mitte midagi. Ehkki kõige vastumeelsem on reklaam just veebis ja hoopis vähem häirib see välimeedias ning ajalehes.
Indrek Soom
  • Indrek Soom Foto: Raul Mee
Reklaami mõju mõõdetakse reeglina kolme näitaja pinnalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele