• 26.09.17, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ootamatult edukas reklaamikuu! Reklaami­monitooring: august 2017

Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2017. aasta august ja kaheksa esimest kuud.
Ootamatult edukas reklaamikuu! Reklaami­monitooring: august 2017
  • Foto: Andras Kralla, Äripäev
Võrreldes 2016. aasta augustiga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 73 külge ehk 8%, moodustades 975 külge. Reklaamikäive suurenes 190 tuh. eurot ehk 16%, moodustades 1375 tuh. eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 33%. Veebireklaamifirmade käive suurenes 9%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele