• 14.09.17, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva Turunduse TOPi võitis salapärane Soome noormees

Äripäeva täna ilmunud Turunduse TOPi võitis 26aastase salapärase soomlase Eestist veetav ühemehe veebiäri, mis teenis eelmisel aastal 1,14 miljonit eurot kasumit. Millega see noormees siis tegeleb?
Äripäeva Turunduse TOPi võitis salapärane Soome noormees
  • Foto: Erakogu
Dextrous Marketing OÜ tegeleb soomlasest omaniku ning ainsa töötaja Mikko Juhani Yrjänä sõnul tulemuslike reklaamiteenuste müügiga internetis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele