Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäeva Turunduse TOPi võitis salapärane Soome noormees
Äripäeva täna ilmunud Turunduse TOPi võitis 26aastase salapärase soomlase Eestist veetav ühemehe veebiäri, mis teenis eelmisel aastal 1,14 miljonit eurot kasumit. Millega see noormees siis tegeleb?
Foto: Erakogu
Dextrous Marketing OÜ tegeleb soomlasest omaniku ning ainsa töötaja Mikko Juhani Yrjänä sõnul tulemuslike reklaamiteenuste müügiga internetis.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.