Digimaailmas on edukad superliidritega töötavad kaubamärgid
Autor: shutterstock.com
Tetra Pak Index 2017 uuring võtab kokku kõige uuemad globaalsed trendid ja võimalused, mis mõjutavad toidu- ja joogitööstust. Tegu on kümnenda sellise uuringuga, mille tänavuseks teemaks oli „digitaalne tarbija“.
Uuring hindab tööstuse kasvuvõimalusi, toetudes kõige uuematele faktidele, andmetele ning trendidele ja võtab arvesse tarbijakäitumist ning muudatusi tööstusvaldkonnas. Kuna online-tarbijate osakaal üha kasvab (hetkel on neid üle 3,6 miljardi), tekib ka uusi võimalusi tarbija tähelepanu püüdmiseks ning kaubamärgi usaldusväärsuse kasvatamiseks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]