• 27.07.17, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

3 nädalat, 12 riiki

Hando Sinisalu jagab järgnevate nädalate jooksul Best Marketingi Facebooki seinal muljeid oma ümber-Euraasia reisist. Reisimuljete fookuses on kõik turundusega seonduv: klienditeenindus, reklaamid, huvitavad brändid, eksootilised turundusgurud ja erilised kaubanduskontseptsioonid. Osa reisist mahub kategooriasse "puhkus" ja osa on "töö". Eraldi vaatluse all on loomulikult ka hetke oluliseim teema: õlle hind erinevais maailma paigus.
3 nädalat, 12 riiki
  • Foto: Shutterstock
Hoia silm peal: www.facebook.com/best.marketing.eesti 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele