• 27.07.17, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

3 nädalat, 12 riiki

Hando Sinisalu jagab järgnevate nädalate jooksul Best Marketingi Facebooki seinal muljeid oma ümber-Euraasia reisist. Reisimuljete fookuses on kõik turundusega seonduv: klienditeenindus, reklaamid, huvitavad brändid, eksootilised turundusgurud ja erilised kaubanduskontseptsioonid. Osa reisist mahub kategooriasse "puhkus" ja osa on "töö". Eraldi vaatluse all on loomulikult ka hetke oluliseim teema: õlle hind erinevais maailma paigus.
3 nädalat, 12 riiki
  • Foto: Shutterstock
Hoia silm peal: www.facebook.com/best.marketing.eesti 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele