Ainult tellijatele
3. juuli 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Valio PROfeel proteiinirikaste toodete lansseering

Möödunud aastal tuli Valio välja uue tootesarjaga, mille loomiseks saadi inspiratsiooni turul valitsevatest trendidest: kõrge valgusisalduse ja madala süsivesikutesisaldusega tooted, mis loodud spetsiaalselt (harrastus)sportlastele. Et täpselt tabada neid kriteeriume, mida sportlased toote juures hindaks, kaasati tootearendusse Ott Kiivikas. Uue sarja turuletoomine oli väga edukas ning tooteid hakati poodidest nõudma lausa enne ametliku lansseerimisperioodi algust.

Olukord turul:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700